Videografie

 

BEYOND WRITING STORIES

By showing stories. In style.

Drive ‘M Media Productions is about to add an orange touch to your corporate identity. After all, we are Dutch. But above all, we are brand makers, specialized in visualizing corporate stories. YOUR story on the white screen. Imagine that. Our business is based on writing distinctive commercial texts for the automotive and (other) luxury brands. So in essence we are word artists. But to give clients a chance to SHOW their core values to the world, to really make a difference, we wanted to give their written stories an extra dimension. Something to appeal to the imagination. And that’s exactly what we did recently, by putting a limited edition Aston Martin V8 Vantage N400 in front of a camera.

Get ready to be carried away.
Drive ‘M: beyond writing stories. By showing stories. In style.

 

Drive ‘M | Official promo

Boys will be boys.

Een jongsdroom kan niet snel genoeg in vervulling gaan. Maar soms is er meer voor nodig om je weer kind te voelen. Wij brengen emotie niet alleen in beeld, we maken het tastbaar. Voelbaar. Door exclusieve content te creëren waarin het publiek zich kan verplaatsen. Die de zintuigen prikkelen en onze opdrachtgevers in de driver’s seat zetten. Letterlijk.

In dit specifieke voorbeeld staan mens en machine met elkaar in verbinding. Op die manier krijgt het product een gezicht. Of eigenlijk twee gezichten: van kind naar volwassene. De setting is bewust sober en puur gehouden, vanwege de kleur én vanwege het verhaal. Dit is storytelling zoals het bedoeld is.

Brooks | Land Rover Series

Van melkboer naar eindbaas.

Humor doet het altijd goed in films en video’s. Dit houdt het luchtig en maakt de herinnering eraan vrolijk en positief. Het verhaal in deze video is deels op waarheid gebaseerd, deels fictie. De historie  achter de auto vertelde veel over de afkomst, maar de toekomst vulden we zelf in.

Realistisch gezien zal de volgende bestemming van deze Brooks Classic een stoffige schuur of een modern museum zijn. Maar geef toe: dit is toch vele malen vermakelijker dan naar een statisch museumstuk kijken?